wtorek, 11 marca 2014

Zarabianie na blogu: wielka szansa

Później zaczęłam się interesować takim sławetnym zarabianiem na blogu.

Po Franczyza - Nysa » Strona nie została znaleziona pierwsze radzę było wreszcie ustalić o czym i dla kogo chcę pisać, skoro chcę zarabiać.Po pierwszej wstępnej analizie swoich zainteresowań, umiejętności, wiedzy ustaliłam temat albo grupę.Wciąż chociaż czytałam i starałam się dowiedzieć więcej. Okazało się, że być może to, co ja lubię, niekoniecznie, albo nie do końca lubią inni. Skorzystałam z rady, poszperałam po Internecie, forach, blogach, a przede wszystkim po google keyword tool czy trochę wypośrodkowałam temat, potem tematy.Trochę należy było pójść na kompromis.Bądź to się sprawdzi, to jeszcze się okaże, być może znowu radzimy będzie wprowadzić jakieś poprawki.


Tyle, że założenie tam bloga wiąże się z wykupieniem domeny i hostingu czy z instalacją wordpressa na serwerze.Ratunku!!!No właśnie tak sobie pomyślałam, ale dzisiaj mam blog na wordpressie ( i może w wordpressie – kto wie w jaki sposób powinno być?).A w jaki sposób to zrobiłam?Po kilku nieudanych próbach, okazało się to bez problemu jasne, ale o tym na ten moment w kolejnym wpisie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz