czwartek, 21 sierpnia 2014

Marketing

Nowoczesna fotobudka to produkt ery cyfrowej. Dzięki temu wydruki zdjęć możemy otrzymać już w kilka sekund. Poza papierowymi fotografiami nasze fotobudki proponują możliwość pochwalenia się fotkami na mediach społecznościowych. Za niewielką opłatą oferujemy opcję błyskawicznego uploadu takie serwisy jakim sposobem Facebook bądź Twitter, wysyłania zdjęć pocztą elektroniczną e-mail albo MMSem. Wszystko odbywa się na oddzielnym urządzeniu, żeby nie spowalniać zabawy z fotobudką, bez kabli czy niezależnie od dostępności sieci WIFI na miejscu imprezy.


Możliwość natychmiastowego udostępniania zdjęć to kolejny argument za wykorzystaniem fotobudki jako narzędzia marketingowego. Zdjęcia “share’owane” są z ustalonym wcześniej tekstem bądź twitterowym tagiem. Wiele z nich, nawet z papierowej wersji sfotografowanej telefonem komórkowym, zdobywa sporą popularność naczymzarobic.pl wśród znajomych uczestników zabawy lub wywołuje zainteresowanie eventem.


.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz