wtorek, 23 września 2014

Blog: tego jeszcze nie wiesz!

Wybierz najbardziej oczekiwany cel

Po pierwsze, musisz wiedzieć jaki może być najbardziej oczekiwany cel twojej strony.Strona internetowa ma sprzedać konkretną usługę? Ma zachęcić internautę do kliknięcia w reklamę? Internauta ma wrócić wypełnić formularz kontaktowy? A może zadzwonić do instytucje?


[zrzut ekranu z wyboru celu w optymalizatorze]


zmiana komunikowanej korzyścizmiana formularzazmiana zdjęcia i wyglądu strony

Następnie zmieniamy komunikowaną korzyść bądź sprawdzamy jak wpłynie to na liczbę konwersji (przy założeniu, że ruch pozostał bez zmian).Jeśli konwersja Krakowskie Towarzystwo Opieki Nad Zwierzętami wzrosła, zostawiamy nową korzyść.O ile spadła – wracamy do starej wersji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz