wtorek, 2 września 2014

Imprezy!

Kolejna realizacja dla Gazety Wyborczej.Takim razem promowaliśmy Europejskie Targi Muzyczne “Co Jest Grane?” podczas Orange Warsaw Festival w Warszawie. Na dwudniowym evencie fotobudka wydrukowała ponad 1.000 pasków ze zdjęciami. Na stronie internetowej Wyborczej zorganizowany został konkurs na najbardziej szalone zdjęcie festiwalu. Poza wydrukami z naszego automatu można było otrzymać tzw. Jedynkę, czyli pierwszą stronę WWW gazety ze zdjęciem bez problemu z fotobudki. Cała masa atrakcji spowodowała, że na naszym stoisku kolejek nie było Co się wydarzyło w lipcu w polskiej społeczności WordPressa właściwie jedynie podczas koncertu Beyonce:)


Na czas imprezy fotobudka dostała branding w barwach targów. Oklejenie urządzenia grafiką organizatora to świetny sposób na personalizację fotobudki bądź dopasowanie jej wyglądu do identyfikacji wizualnej promowanej marki.


.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz