![](http://farm3.static.flickr.com/2904/14134724857_62fbee35e3.jpg)
Kolejna realizacja dla Gazety Wyborczej.Takim razem promowaliśmy Europejskie Targi Muzyczne “Co Jest Grane?” podczas Orange Warsaw Festival w Warszawie. Na dwudniowym evencie fotobudka wydrukowała ponad 1.000 pasków ze zdjęciami. Na stronie internetowej Wyborczej zorganizowany został konkurs na najbardziej szalone zdjęcie festiwalu. Poza wydrukami z naszego automatu można było otrzymać tzw. Jedynkę, czyli pierwszą stronę WWW gazety ze zdjęciem bez problemu z fotobudki. Cała masa atrakcji spowodowała, że na naszym stoisku kolejek nie było Co się wydarzyło w lipcu w polskiej społeczności WordPressa właściwie jedynie podczas koncertu Beyonce:)
Na czas imprezy fotobudka dostała branding w barwach targów. Oklejenie urządzenia grafiką organizatora to świetny sposób na personalizację fotobudki bądź dopasowanie jej wyglądu do identyfikacji wizualnej promowanej marki.
.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz