piątek, 30 stycznia 2015

Relacja

Wstęp

Wyjątkowo weekend związany ze Świętem Poprawiamy konwersję Zmarłych spędziłem z dala od cmentarzy. Wszystko za sprawą Marketing Festival, który odbył się w dniach 31 października – 2 listopada w Brnie. Zacznę od spojlera: jeśli zastanawiasz się, lub radzimy wybrać się w przyszłym roku, odpowiadam jednoznacznie: WARTO. Chcesz wiedzieć czemu? Czytaj dalej.


Paddy Mogan

Pierwszy na scenie pojawił się Paddy Moogan z Distilled. Rozpoczął od pokazania ewolucji, jaka zaszła w branży SEO na przestrzeni ostatnich lat. Co ciekawe, pewne sposoby, które przedstawiał jako archaiczne (związane z masowym linkowaniem) w Polsce cały czas będą chociaż jeszcze dość popularne ;) Dawne SEO opierało się w pierwszej kolejności na aspektach technicznych. Dzisiejsze może być połączeniem 3 obszarów: technologii, kreatywności i strategii. Dopiero działanie we wszystkich tych obszarach pozwala na uzyskiwanie dobrych rezultatów. Paddy pokazał ciekawy przypadek działania Pandy. Witryna, która w wyniku jej wprowadzenia straciła o wiele ruchu na słabych podstronach. Jednocześnie, pomimo znaczącego spadku zajrzeć, liczba transakcji wzrosła. Podało to jako przykład dobrego działania Pandy, również dla właścicieli witryn które przez nią pozornie oberwały.


Podobnie jakim sposobem dla wielu klientów, również dla mnie było to najlepsze wystąpienie na festiwalu. Zarówno pod kątem treści jaki lub formy. Avinash bywa sporo mistrzem w takim o robi, chętnie zobaczę go ponownie na scenie.


Wojtek Mazur, elephate.co

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz