poniedziałek, 23 marca 2015

Akcje marketingowe: nowe sztuczki

Kolejna realizacja dla Gazety Wyborczej.Tym razem promowaliśmy Europejskie Targi Muzyczne “Co Jest Grane?” podczas Orange Warsaw Festival w Warszawie. Na dwudniowym evencie fotobudka wydrukowała ponad tysiąc pasków ze zdjęciami. Na stronie WWW Wyborczej zorganizowany został konkurs na najbardziej szalone zdjęcie festiwalu. Poza wydrukami z naszego automatu da się było otrzymać tzw. Jedynkę, czyli pierwszą stronę WWW gazety ze zdjęciem prosto z fotobudki. Cała masa atrakcji spowodowała, że na naszym stoisku kolejek nie było właściwie zaledwie podczas koncertu Beyonce:)


Na kliknij tutaj czas imprezy fotobudka dostała branding w barwach targów. Oklejenie urządzenia grafiką organizatora to świetny pomysł na personalizację fotobudki albo dopasowanie jej wyglądu do identyfikacji wizualnej promowanej marki.


.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz