![](http://farm8.static.flickr.com/7577/15513942204_8cc56fb1b4.jpg)
Dla kategorii odzieży albo akcesoriów wartość ta wyniosła 90 PLN. Na kosmetyki lub perfumy respondenci z kolei wydali blisko 50 PLN. Niewiele mniejsze – 49 złotych – były wydatki na farmaceutyki. Z kolei na multimedia respondenci przeznaczyli 56 PLN.
To również mężczyźni przeznaczyli większe kwoty również na biżuterię – 160 złotych w porównaniu z 52 złotych pozostawionymi w e-sklepach przez kobiety.
Na obuwie w okresie pół roku klienci wydawali średnio 133 złotych – bądź znów, w większym stopniu była to domena mężczyzn, ale też najmłodszych respondentów.
Przewidując własne wydatki w najbliższym roku, blisko połowa kupujących na portalach finansowych stwierdziła, że pozostaną one na podobnym do aktualnego poziomie. Ponad jedna czwarta sądzi, że będą one większe, a zaledwie tu co dwunasty – że mniejsze. Bardziej optymistyczni są mężczyźni, z kolei osoby w wieku powyżej 35 lat miały większy problem ze sprecyzowaniem swoich prognoz – blisko jedna trzecia nie potrafiła odpowiedzieć na to pytanie.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz