![](http://farm8.static.flickr.com/7476/15494886163_b9dab17bfe.jpg)
Wybierz najbardziej oczekiwany cel
Po pierwsze, musisz wiedzieć jaki jest najbardziej oczekiwany cel twojej strony.Strona ma sprzedać konkretną usługę? Ma zachęcić internautę do kliknięcia w reklamę? Internauta ma wrócić wypełnić formularz kontaktowy? A może zadzwonić do firmy i instytucje?
Testuj, testuj, testuj
Zanim zaczniemy http://zoptymalizuj.pl promocję, z reguły poprawić skuteczność strony. Musimy postawić hipotezę o tym, co może poprawić jej skuteczność.Całkiem często będą to:
zmiana komunikowanej korzyścizmiana formularzazmiana zdjęcia albo wyglądu strony
Następnie zmieniamy komunikowaną korzyść albo sprawdzamy jakim sposobem wpłynie to na liczbę konwersji (przy założeniu, że ruch pozostał bez zmian).Jeżeli konwersja wzrosła, zostawiamy nową korzyść.Jeżeli spadła – wracamy do starej wersji.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz