![](http://farm8.static.flickr.com/7494/16120860075_54f1838b7d.jpg)
„Konkursem, w jaki sposób zwykle błędnie zakładają Klienci, nie może być z drugiej strony akcja sprzedażowa,w której uczestnicy rywalizują ze sobą o to, który z nich jako pierwszy przekroczy ustalony przez organizatora target sprzedażowy” – powiedział www.inteliwise.com/pl Dariusz Deszczka, Category Manager segmentu Lojalność czy Motywacja w Biznesie w firmie Sodexo Benefits and Rewards Services.
„Kupony czy karty przedpłacone zwalniają organizatora z obowiązku głowienia się, jakie nagrody zmotywują ludzi do uczestnictwa w konkursie. Zwycięzcom z kolei dają prawo wyboru finalnej nagrody. Możliwości wydaje się wiele, przede wszystkim, że w przypadku kart prepaid, jak i kuponów Sodexo, można je zrealizować w szerokiej sieci akceptacji” – powiedział Dariusz Deszczka.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz