środa, 8 kwietnia 2015

Marketing internetowy?!

Wprowadzenie do obiegu różnorodnych urządzeń mobilnych niejako strona główna zmusiło rynek projektowania stron internetowych do zadbania o to, aby ich użytkownicy mogli cieszyć się zarówno atrakcyjnym wyglądem strony www, jakim sposobem i jej funkcjonalnością lub prostym użytkowaniu na dotykowych ekranach.


Dużą rolę wymagania te odgrywały szczególnie w przypadku właścicieli sklepów internetowych, którzy pragnęli, aby ich klienci mogli  z zadowoleniem czy bez kłopotów składać zamówienia. Wychodząc naprzeciw wszystkim wymaganiom aż najwybredniejszych ludzi zaczęto korzystać w tworzeniu stron www z technologii Responsive Web Desing.


Poza takim to same korzyści dla sklepu. Otóż zanotowano, że strony internetowe dostosowane do urządzeń mobilnych a do tego własna aplikacja znacząco zwiększają ruch, przyciągają nowych osób i dodatkowo stanowią nowy pomysł na doskonałą interakcję ze stałymi klientami. Technologia RWD sprawdza się przy projektowaniu stron internetowych dla sklepów związanych z branżą odzieżową, zdrowotną, urody, książek itp. Chodzi raczej o atrakcyjne zaprezentowanie asortymentu, przedstawienie wyraźnych, bardzo dobrych jakościowo zdjęć niż naszpikowanie strony nieprzydatnymi elementami treściowymi lub też pojawiającymi się w zaskakującym, najbardziej nieodpowiednim momencie podpowiedziami i instrukcjami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz