poniedziałek, 27 kwietnia 2015

E-marketing?!

Dostarczenie swoim potencjalnym klientom odpowiednich form płatności może być bardzo ważne. Zakładanie firmy to dopiero początek, na każdym etapie działalności radzę myśleć o klientach. Może zdarzyć się tak, że nasz produkt, kierowany w pierwszej kolejności do osób młodych e-marketingowiec.pl nie będzie mógł zostać kupiony przez wszystkich zainteresowanych nim klientów, ponieważ jedyną dostępną formą płatności będzie przelew.


Karty we Francji, przelewy w Belgii, gotówka w Czechach

Wynika z niego, że w Belgii największa popularnością wśród osób płacących przez internet za swoje zakupy cieszą się płatności kartami kredytowymi/debetowymi a do tego przelewy bankowe. Czesi natomiast preferują płatności kasą przy odbiorze, przelewy bankowe oraz katy kredytowe, a w ostateczności korzystają z portfeli elektronicznych. We Francji największa popularnością cieszy się karta kredytowa (aż 80%),  następnie karty bankowe – carte bancaire i carte bleue; karty członkowskie sklepu. Niemcy preferują przedpłacone karty, karty kredytowe/debetowe i jeszcze przelewy bankowe. Włosi czy Norwedzy podobnie jak Francuzi najczęściej stosują karty kredytowe. Holendrzy wykorzystują iDeal – internetowe przelewy bankowe. Rumunia skupia się na przelewach i kartach, a w Wielkie Brytanii konsumenci preferują karty debetowe, kredytowe lub e-portfele.


.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz